Vista de Estocolmo en Suecia


TRAVEL

Sempre m'ha agradat molt la idea d'anar a visitar Suecia, i si puc elegir concretament el dia, seria despres dels meus 18 anys.
Aniria amb la meva familia i amics.

M'agradaria visitar-lo per diverses raons:


- Principalment per coneixer una mica mes del mon i en un lloc del Nord per a mi es perfecte.
- Un dels meus somnis es veure al menys una vegada a la meva vida una aurora boreal, son impresionants, i no trobaria un lloc millor per visitarles. Es un fenomen misterios el qual sempre he tigut al meu cap.
- Coneixer nova gent i gastronomia

Simplement es un lloc que encaixa molt amb el viatge perfecte que tic en ment i estic convençuda que anire.
Resultado de imagen de aurora boreal

Hi ha 3 llocs especialment que vull veure: 

- El castell de Estocolmo
- Museo Vasa
-Universeum en Gotemburgo

He vist fotos i molta informacio dels 3 i crec que son interesants i peculiars, es una manera facil de coneixer diferents espais completament diferents. Cadascun amb les seves qualitats.

Agafaria un hotel tranquil a les afores i com el transport es lliure i molt comode no seria dificl traslladar-se als llocs que abans he nombrat, i a molts mes.

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog